Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Любчик К$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Любчик К. Л. Аналіз глобального медіаринку: інституційно-методологічні засади [Електронний ресурс] / К. Л. Любчик // Бізнес Інформ. - 2019. - № 6. - С. 280-285. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_6_41
| 2. |
Любчик К. Л. Парадигма глобального інформаційного суспільства: формування й основні засади [Електронний ресурс] / К. Л. Любчик // Причорноморські економічні студії. - 2019. - Вип. 43. - С. 29-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2019_43_6
| 3. |
Любчик К. Л. Сучасні форми медійної глобалізації [Електронний ресурс] / К. Л. Любчик // Бізнес Інформ. - 2020. - № 2. - С. 35-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2020_2_6 Прискорений технологічний прогрес в інформаційно-комунікаційній сфері став потужним драйвером активного розгортання процесів медійної глобалізації як складного процесу поглиблення економічної взаємодії, спеціалізації та кооперування медійних корпорацій різних країн світу. На сьогодні чітко викристалізувалися та набули усталеного характеру головні форми медійної глобалізації. Насамперед, слід відзначити динамічне зростання в останні десятиліття вартісних обсягів міжнародної торгівлі медійними товарами та послугами, що включають, зокрема, кінофільми та телевізійні програми, книги та звукозаписи, а також трансляції та записи подій у прямому ефірі тощо. Наступна форма прояву медійної глобалізації - це інтернаціоналізація бізнес-операцій національних медійних корпорацій з перенесенням за кордон їх окремих ланок на основі механізмів прямого іноземного інвестування, а її головні мотивації випливають переважно з комерційних цілей. Крім цього, проявом медійної глобалізації є наростаючі останніми десятиліттями тенденції щодо міжнародної фрагментації медійного виробництва, що реалізується механізмами ліцензійного випуску національними видавничими структурами друкованої продукції. Ще один важливий напрям - це широке поширення міжнародних мультимедійних ньюсрумів, які являють собою модель організації виробництва інформаційно-розважального контенту високопрофесійною креативною командою журналістів. В аналізі пануючих форм прояву медійної глобалізації на окрему увагу заслуговує експансія національних медійних брендів на нові зарубіжні ринки. Разом із тим, домінування на світовому медійному ринку транснаціональних корпорацій висуває в число пріоритетних питання наслідків іноземної власності на засоби масової інформації в контексті їх служіння суспільним інтересам.
| 4. |
Любчик К. Л. Еволюційний характер методології досліджень медіаіндустрії у світовому просторі [Електронний ресурс] / К. Л. Любчик // Бізнес-навігатор. - 2019. - Вип. 6.1-1. - С. 45-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2019_6
| 5. |
Любчик К. Л. Корпоративні медіастратегії транснаціональних корпорацій [Електронний ресурс] / К. Л. Любчик // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2020. - № 1. - С. 16-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2020_1_4 Розглянуто стратегії горизонтальної та вертикальної інтеграції, що детермінували складне взаємопереплетення власності на засоби масової інформації, коли понад 25 % телевізійних станцій є об'єктами власності газетних корпорацій, а багато гігантів інформаційної індустрії володіють усім набором засобів масової інформації, а також сформували усталений інституційний формат внутрішньогалузевої концентрації капіталу у світовій медійній індустрії. Великомасштабні за вартісними обсягами угоди надали змогу традиційним медійним студіям скористатись ефектом економії на масштабах та суттєво зміцнити свої конкурентні переваги на ринку завдяки консолідації активів та імплементації у фінансово-господарській практиці якісно нових стратегій економічного зростання. У найближчі десятиліття кількість корпорацій медійного бізнесу може навіть зменшитись під впливом активізації процесів злиття й поглинання як одних з найефективніших механізмів забезпечення їх глобального конкурентного лідерства.
| 6. |
Любчик К. Л. Механізми диверсифікації українського медіасектору в контексті дії угоди про асоціацію між Україною та ЄС [Електронний ресурс] / К. Л. Любчик // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. - 2020. - Вип. 1. - С. 9-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cxeebu_2020_1_4
| 7. |
Любчик К. Л. Медіа-платформи як новий тренд розвитку торгівлі [Електронний ресурс] / К. Л. Любчик // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2019. - Вип. 27(1). - С. 106-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2019_27(1)__22
|
|
|